luni, 5 octombrie 2009

Cine sunt eu...?


Am zeci de eseuri cu "Cine sunt eu...?",am zeci de eseuri pe care le schimb de la clipa la clipa,pe care le mototolesc si le arunc la cosul de gunoi.O intrebare complexa,la care sunt mii de raspunsuri insa niciunul care sa te defineasca in totalitate.
Dupa multa bataie de cap am gasit cateva trasaturi care ma pot defini...partial....
Aceasta intrebare mi-a fost adresata cand eram mica iar ca raspuns spuneam ceea ce ma invatase mama: "Sunt Georgiana".
Cu timpul am crescut si am reusit sa ma descopar, sa ma inteleg si sa imi dau seama ca persoana mea este dincolo de un nume.
Eu sunt o fiinta,un om cu sentimente,calitati si defecte.Un om care incearca sa`si croiasca un drum in viata.
In primul rand...sunt un om ca toti oamenii.In al doilea rand sunt unica prin felul meu de a fi,de a rationa,prin caracteristicile fizionomice care ma diferentiaza de ceilalti oameni.
Sunt o persoana destul de normala intr`o lume anormala.Sunt tot ce pot fi daca imi urmez visele.Sunt persoana de incredere,sunt umarul pe care poti plange.Urasc minciuna si nu`mi pl
ace sa fiu mintita,iar o prietenie adevarata

trebuie sa se bazeze pe in
credere.tb_240_389663_0808_minciuna1
Imi place sa fiu eu,cea vesela,plina de viata,mereu optimista,sincera si naturala.Nu`mi place sa trec prin perioade grele si sa vad cum in jurul meu lumea e trista si sufera.Mi`as dori sa pot transforma aceasta lume intr`una perfecta,fara niciun pic de durere.Totusi daca nu ar exista raul nu am putea face diferenta dintre bine si rau si nu am avea libertatea de a alege.
Sunt o persoana timida :"> ,cateodata chiar prea timida si totodata vorbareata :D.Sunt impulsiva, o "calitate" care nu prea imi place ca nu ma pot controla totdeauna si destul de responsabila daca mi se incredinteaza o sarcina.Sunt o luptatoare,si nu renunt cand intampin obstacole.
Nu imi place cand unii oameni se folosesc de mine doar atunci cand au nevoie,iar eu cand ma aflu intr`o situatie mai delicata sunt de neobservat.In acele momente as vrea sa fiu inteleasa si sa mi se adreseze cuvinte care sa imi ridice moralul.
Cam asta sunt eu cu calitati si defecte.
Esti cine esti si cu asta trebuie sa te mandresti.....

2 comentarii:

  1. Asa esti tu...cea mai scumpa persoana pe care o cunosc:D,poooooooop mare la tine :*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ee:))...cne te`a ajutat sa faci blogu`?;;) :P:*

    RăspundețiȘtergere